♥ Babe ع١٥٧ ♥

A little gal which hope every moment of life can be jotted down ...

Friday, October 22, 2010

终于。。

终于。。
得到了答案。。
'I am sorry to tell you that you are unsuccessfully to get the offer,they already have a better choice ...'

抱着希望。。希望可以得到。。
痴痴地等了一个星期。。
即使旁边的人都告诉我。。
面对事实吧。。
机会很渺茫的。。
但我还是很倔强的。。
抱着一丝希望。。

我失败了。。
这次的失败,跌得好重。。
是我自己太高估自己。。
是我自己期望太高了。。。

当做是经验吧。。
只能用这个安慰自己。。。
心里还是过不去。。。

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home